Súčasťou každej kancelárie sú okrem kancelárskeho nábytku aj rôzne kancelárske potreby. A áno, platí to aj v digitálnej dobe, keď množstvo vecí dokážeme vyriešiť cez počítač. Aké kancelárske potreby by tak nemali chýbať v každej kancelárii?
Písacie potreby a papier
Začneme písacími potrebami. Perá na podpisovanie dokumentov, či rýchle „načmáranie“ poznámok, korektory na opravy chýb, ktoré tými perami urobíte a zvýrazňovače na označenie dôležitých vecí. Tieto písacie potreby tvoria úplný základ.
Keď už máme písacie potreby, potrebujeme ešte niečo, na čo nimi budeme písať. V prvom rade zásobu výhodného kancelárskeho papiera, na ktorý aj keby nepíšete, tak ho určite využijete v tlačiarni. Ak si poznámky, úlohy, či nápady radšej ako digitálne zapisujete na papier, určite využijete poznámkový blok. A zabudnúť nesmieme ani na rôznofarebné samolepiace bločky. Tie môžete využiť na zapisovanie kratších poznámok, poslúžia ako pripomienky (ak budú nalepené na viditeľnom mieste) a tiež môžu pomôcť pri organizácií dokumentov.
Drobnosti a organizácia
Aj keď si to možno nemyslíte, určte budete často využívať aj drobné kancelárske potreby. Sem môžeme zaradiť nožnice, lepiacu pásku, spony a podobné drobnosti. Ide skrátka o veci, ktoré budete na rôzne účely potrebovať takmer stále.
V neposlednom rade je dôležité, aby sa vyššie spomenuté veci neváľali len tak po kancelárskom stole, ale boli pekne a prehľadne uložené. Na to poslúžia rôzne organizéry. Tie stolové sú ideálne na veci, ktoré využívate aj viackrát za deň a potrebujete ich mať poruke. A pre veci, ktoré nechcete mať priamo na stole, sú tu organizéry do zásuviek, ktoré rozdeľujú zásuvku na viacero „priečinkov“. Najmä rôzne drobnosti tak môžete mať uložené oveľa prehľadnejšie.
Zdroj obrázka:
Autor: peshkova / Stock.adobe.com